Առաջին լիբանանյան շաբաթը հայկական դպրոցում

Արդեն մի շաբաթ է ես սովորում եմ Լիբանանի հայկական դպրոցներից մեկում: Սովորում ենք անգլերեն լեզվով, ունենք շաբաթական երկու դաս հայերեն և ֆրանսերեն, տասներկու դաս արաբերենով և տասնհինգ դաս անգլերենով: Դասերը անցնում են ուրախ, սակայն ուսուցիչներն ավելի խիստ են: Տարբերվում է նաև գնահատման համակարգը: Օրվա ընթացքում դաս չենք պատասխանում: Ամեն գլուխը սովորելուց հետո թեսթ ենք գրում, ըստ որի էլ ստուգում են մեր գիտելիքները: Թեսթերը մեզ տալիս են միավորներ: Այդ միավորները հավաքում ենք ամբողջ տարվա ընթացքում, ըստ որի էլ որոշվում է աշակերտի առաջադիմությունը:
Շատ եմ կարոտել իմ դպրոցը, իմ ընկերներին, իմ հայրենիքը…

Leave a Reply

