Գտնված երազ


Այս մուլտֆիլմը այն եզակի մուլֆիլմերից է, որ երբեք հնարավոր չի լինի համեմատել այսօրվա մուլտերի հետ: Երբ փոքր էի չէի սիրում այս մուլտը, քանի որ ինձ ավելի շատ դուր էին գալիս վառ գույներով պատկերված մուլտեր, բայց մեծանալով, ես հասկանում եմ, թե ինչ խոր իմաստ ունի այն: Այս մուլտֆիլը ինձնից մոտ երկու անգամ մեծ է, բայց մեկ է, ես այն շա~տ եմ սիրում: Այդ տարիներին շատ դժվար էր ստանալ վառ պատկերներ, էլ չեմ ասում 3D ձևաչափ:

Ահա այս մեծ աշխատանքը կատարողների անունները `
Նկարիչներ՝ Հ. Դիլաքյան, Ս. Գալստյան, Յու. Մուրադյան, Ո. Սարգսյան, Գ. Դիլաքյան:
Մուլտիպլիկատորներ՝ Վ. Մաիլյան, Ռ. Սահակյանց, Ի. Պատրիկ, Հ. Կիրակոսյան:

One thought on “Գտնված երազ

Leave a Reply

